معرفی کتاب | این وبلاگ واگذار می‌شود
  • کد مطالب: ۲۰۵۲۳۷
  • /
  • ۰۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۹

معرفی کتاب | این وبلاگ واگذار می‌شود

وبلاگ‌نویسی در دوره‌ای خیلی باب شده بود. این کتاب درباره‌ی وبلاگ و وبلاگ‌نویسی است، درباره‌ی نوجوانی که در وبلاگش داستان می‌نویسد.

هانیه وهابی - فرهاد حسن‌زاده از شناخته‌شده‌ترین نویسنده‌هایی است که برای نوجوانان داستان می‌نویسد. «این وبلاگ واگذار می‌شود» از جذاب‌ترین داستان‌های حسن‌زاده است.

این کتاب درباره‌ی وبلاگ و وبلاگ‌نویسی است، درباره‌ی نوجوانی که در وبلاگش داستان می‌نویسد. شما مانند مخاطب این وبلاگ وارد دنیای نویسنده‌ی‌ آن می‌شوید.

نویسنده‌ی این وبلاگ «درنا» نام دارد که جنوبی است و از اصطلاحات جنوبی در نوشته‌هایش استفاده می‌کند. او شروع می‌کند به نوشتن داستانی در وبلاگش، یعنی می‌شود داستان در داستان.

قطعا بعد از خواندن این وبلاگ، با دنیای «درنا» بیشتر آشنا می‌شوید. البته باید ببینید او با داستان‌هایش شما را چه‌طور همراه می‌کند.
ماجرا درباره‌ی یک دسته‌کلید امانتی است.

خود «درنا» درباره‌ی داستانش این‌طور می‌گوید: «این وبلاگ درباره‌ی یه آقاست و یه خانم. نه، درباره‌ی گذشته‌ی یه آقاست. شاید بهتر باشه این‌طور بگیم: درباره‌ی یه آقاست که یه دسته‌کلید داره و تا اون دسته‌کلید رو به صاحبش برنگردونه، دلش آروم نمی‌گیره و دنبال زندگیش نمی‌ره.»

قسمت هیجان‌انگیز داستان به نظرات کاربران مربوط می‌شود. نظرات کاربران داستان را به سمت و سوی دیگری می‌برد که حسابی حال و هوای آن را عوض می‌کند.

نوجوانانی که عاشق داستان‌هایی با شیوه‌ی روایت خاص هستند، حتما از این داستان را می‌پسندند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.